HOME / KLACHTEN

Klachten

 

Klachten of vragen?


Wij vinden goede service en hoge kwaliteit van onze dienstverlening van groot belang.
ZoKadoos streeft er naar haar relaties altijd goed en snel van dienst te kunnen zijn.

Heb je een vraag of klacht? Bel of mail ons.
Onze insteek is om er samen met jou uit te komen.

Leidt contact met ons niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. ZoKadoos is lid van dit keurmerk, klanten laten ook beoordelingen over ZoKadoos achter via Webwinkelkeur.

Het is voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

© 2020 - 2021 ZoKadoos | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel