►Home

Veel gestelde vragen

Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Mail ons, dan naar info@zokadoos.nl of stuur ons een whats app berichtje! 06-21508245.

KAN IK OOK EEN EIGEN ONTWERP/TEKST OP IETS LATEN DRUKKEN?
Ja hoor, in de meeste gevallen kan ik dit voor je doen. Mail ons, dan naar info@zokadoos.nl of stuur ons een whats app berichtje! 06-21508245. of vul het contactformulier in met jouw ideeën en ik kom zsm met een reactie en evt. prijsopgaaf

IK HEB EEN FOUT GEMAAKT BIJ MIJN BESTELLING?
Neem zo snel als mogelijk met ons contact op om de fout door te geven. Vermeld daarbij duidelijk jouw ordernummer. De snelste manier om met ons in contact te komen is via whats app: 06-21508245.

HOE WORDEN DE ROMPERS, TRUITJES EN ANDERE PRODUCTEN VERZONDEN?
Jouw bestelling wordt standaard binnen 2 tot 3 werkdagen verzonden. met uitzondering gespersonaliseerde artikelen.
In de periode van mei t/m juli geldt er een levertijd van 5 werkdagen Zodra jouw bestelling verzonden is ontvang je van ons een verzendbevestiging. Controleer je spam dan ook even.

Onze werkdagen zijn maandag, dinsdag en donderdag op deze dagen worden sowieso bestellingen verzonden. Zaterdag is bij ons geen werkdag.
Pakketjes die door de brievenbus passen, worden met de standaard postbezorging van postNL verstuurd. Wil je de bestelling volgen? Kies dan voor Track & Trace.

De gewone pakketjes worden verzonden door postnl, zodra het pakket gescand is bij de postlocatie, ontvang je een mail met Track & Trace code, zo kan je makkelijk bijhouden wanneer jou pakket wordt bezorgd.

Mocht je een spoed bestelling hebben? Mail of whats app ons dan even vooraf je, je bestelling plaatst om te overleggen. Een spoedbestelling is meestal mogelijk.

KAN IK MIJN BESTELLING OOK AFHALLEN?
Ja, dit kan alleen op afspraak. Ons adres is: Spirealaan 6, 1702 JH, Heerhugowaard.

IK HEB IETS BESTELD, MAAR GEEN BEVESTIGING ONTVANGEN. HOE KAN DIT?
Waarschijnlijk heb je een klein foutje gemaakt bij het invullen van je e-mail adres. Of de bevestiging is in jouw spam terecht gekomen. Vind je jouw bevestiging niet? Neem dan even contact met ons op.

HOE GAAN JULLIE OM MET MIJN GEGEVENS?
We hebben privacy hoog in het vaandel staan. We gebruiken geen gebruikersinformatie voor andere doeleinden dan het aanbieden van onze diensten en of verbeteren van onze diensten en of het verbeteren van onze bedrijfsvoering of de gebruikerservaring. Daarnaast verstrekken we geen persoonsgegevens aan derden.

Bekijk onze uitgebreide privacy police.

KAN IK DE BESTELLING RETOURNEREN?
Bij ZoKadoos is het uiteraard mogelijk om je bestelling te retourneren (mits je bestelde product niet onder een wettelijke uitzondering valt) Dit kan binnen 14 dagen na ontvangst van je complete bestelling. Je kunt hiervoor een mail sturen naar info@zokadoos.nl als je wilt ruilen of retourneren, zodat wij alvast op de hoogte zijn. retourservice

Voor custom-gemaakte producten met bijvoorbeeld je eigen tekst, afbeelding, naam gelden er andere regels. Deze kun je niet zomaar retourneren, tenzij er een defect of mankement is. In alle gevallen dien je even contact op te nemen met onze klantenservice via de contactpagina of direct via info@design-enzo.nl dan helpen je verder en zorgen we dat we altijd een gepaste oplossing vinden.

WAAR KAN IK MET KLACHTEN TERECHT?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@zokadoos.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je placht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Hoe kan ik mijn product het beste wassen?
Jouw product is met zorg en liefde gemaakt, om je product zolang mogelijk mooi te houden adviseren wij de volgende wasvoorschriften.

  • Wij adviseren je om je product altijd binnenstebuiten te wassen.
  • De tempratuur niet hoger dan 30 graden
  • Niet in de droger te doen, maar op een hangertje aan de waslijn.
  • Binnenstebuiten strijken en niet over de opdruk gebruik hierbij een theedoek of een hydrofiel doek.

 

 

© 2020 - 2021 ZoKadoos | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel