►Home
FAQ
Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Mail ons, dan naar info@zokadoos.nl of stuur ons een whats app berichtje! 06-21508245.
Orders
Wat zijn de betalingsmogelijkheden?
Je kunt betalen met IDEAL, PAYPAL en voor onze belgische klanten Bancontact.
Kan ik mijn bestelling annuleren of aanpassen?
Vanwege onze logistieke processen is het helaas niet mogelijk om een bestelling achteraf aan te passen. We raden aan om je bestelling zorgvuldig te controleren voordat je deze bevestigt.
Wat moet ik doen als ik geen bevestigingsmail heb ontvangen?
Check je spambox! Staat hier geen mailtje in? Neem dan contact op via klantenservice@zokadoos.nl
Zijn er nog aanvullende voorwaarden voor kortingscodes?
Ja, kortingscodes zijn niet geldig i.c.m. andere kortingscodes en acties. En zijn niet met terugwerkende kracht te gebruiken. Iedere kortingscode is gedurende een bepaalde periode geldig, na deze periode kan de kortingscode niet meer worden gebruikt.
Kan ik een kortingscode meerdere keren gebruiken?
Tenzij anders vermeld, geldt voor iedere kortingscode dat deze per persoon en per e-mailadres slechts eenmaal kan worden gebruikt.
Verzenden & Retourneren
Hoe berekenen jullie de verzendkosten?
Aan de hand van de tarieven van DHL.
Bij bestellingen boven de €50,- betaal je geen verzendkosten.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Op werkdagen voor 15:00 uur besteld? Je bestelling wordt in 1 á 2 werkdagen verzonden. Redden wij dit niet? Dan geven wij dit aan op de homepage! Gepersonaliseerde producten worden in 2 á 4 werkdagen verzonden. Zodra we jouw bestelling hebben verzonden, ontvang je van ons in jouw mailbox de trakkingsnummer.
Naar welke landen verzend ZoKadoos
Wij verzenden naar Nederland en België
Via welke pakketdiensten levert ZoKadoos
Wij verzenden onze pakketten met DHL. Bestel je vanuit België? Dan verzenden wij je pakket met PostNL.
Kan ik mijn aankoop terugsturen of omruilen?
Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst van de volledige bestelling aan ons retourneren volgens het retourbeleid. Het retourbeleid vind je in de footer.
Let op: Op maat gemaakte producten, zoals artikelen met je eigen tekst, kunnen niet zomaar worden geretourneerd. Dit is alleen mogelijk bij een defect op mankement. Neem in alle gevallen even contact met ons op, dan kijken we graag naar een passende oplossing.
Wat zijn de retourkosten?
De kosten voor het retourneren bedragen binnen Nederland €4,95 en vanuit België €6,95. Deze kosten worden verrekend met het totaal terug te betalen bedrag.
Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd is of als er producten ontbreken?
Oei! Dat zien we niet graag. Is er iets mis met je bestelling, neem dan direct contact op met de klantenservice via klantenservice@zokadoos.nl of bel naar 06-215 08 245
Kan ik mijn bestelling ophalen?
Jazeker, dat kan! Wil je je bestelling ophalen bij ons in Heerhugowaard, kies dan in de checkout voor 'Afhalen bij ons in Heerhugowaard'. Zodra je bestelling gereed is ontvang je een afhaalbericht in je mailbox. Vanaf dat moment kun je mailen, bellen of appen 0621508245 wanneer je het op wilt komen halen. In overleg stemmen we het ophaalmoment af.
Kan ik ook een bestelling als cadeautje naar een ander versturen?
Dat is zeker mogelijk, het is altijd leuk om iemand anders te verrassen! Vul bij factuuradres je eigen adres in en het adres van de ontvanger bij verzendadres/afleveradres. Wil je een persoonlijke boodschap achterlaten? Shop dan een minikaartje of ansichtkaartje erbij en noteer de persoonlijke boodschap in het veld 'opmerkingen'.
Heb je een vraag of klacht?
Bel of mail ons info@zokadoos.nl. Onze insteek is om er samen met jou uit te komen.
Binnen 48 uur ontvang je een ontvangstbevestiging van jouw klacht. We reageren uiterlijk binnen 5 werkdagen op jouw klacht.
Het is voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Maatvoering & Was instructies
Welke maat moet ik kiezen voor Baby's
We hebben het makkelijk gemaakt, want je kunt het aantal maanden aanhouden dat we aangeven bij de rompers en de truitjes. Het kan natuurlijk zijn dat je kindje net te klein, te groot of te mollig(mollig=schattig) is.
In dat geval kun je gebruik maken van onderstaande maten:
- 0-3 maanden: 62
- 3-6 maanden: 68
- 6-12 maanden: 74
- 12-18 maanden: 80
Maatvoering volwassenen
Bij onze volwassenenartikelen vind je een duidelijke uitleg van de maatvoering bij het product. Heb je toch nog vragen? Neem gerust contact met ons op!
Is de bedrukking wasbestendig?
Jouw product is met zorg en liefde gemaakt, Ja! Onze bedrukking blijft mooi, zelfs na meerdere wasbeurten. houden adviseren wij de volgende wasvoorschriften.
- Wij adviseren je om je product altijd binnenstebuiten te wassen.
- De tempratuur niet hoger dan 30 – 40 graden
- Niet in de droger te doen, maar op een hangertje aan de waslijn te laten drogen.
- Binnenstebuiten strijken en niet over de opdruk gebruik hierbij een theedoek of een hydrofiel doek.
Privacy
Hoe gaan jullie met mijn gegevens om?
We hebben privacy hoog in het vaandel staan. We gebruiken geen gebruikersinformatie voor andere doeleinden dan het aanbieden van onze diensten en / of het verbeteren van onze bedrijfsvoering of de gebruikerservaring. Daarnaast verstrekken we geen persoonsgegevens aan derden. Bekijk onze uitgebreide privacy policy.